Zostaw nam wiadomość.

Chcesz zamówić większą ilość produktów?

Napisz do nas

Obsługa zamówień hurtowych

+ 48 500 245 599

Praktyczny nośnik komunikatu reklamowego.

W dobie ogromnego szumu medialnego, skuteczne przebicie się z komunikatem reklamowym do klienta wymaga nie tylko wiedzy z marketingu, ale także ogromnej kreatywności. Wszystkie firmy szukają rozwiązań oryginalnych, które zwrócą uwagę klienta. Jednak nie wszystkie pomysły, które starają się być na siłę wyjątkowe, okazują się skuteczne. Czasem stary i sprawdzony sposób może być skuteczniejszy niż jakiś kosmiczny i kolorowy gadżet reklamowy. Klienci obecnie są zmęczeni typowymi i powszechnie stosowanymi akcesoriami reklamowymi, które nie są funkcjonalne. One najczęściej lądują szybciej niż później na śmietniku. Tolerowana jest reklama, która jest niejako dodatkiem do czegoś praktycznego.

Doskonałym rozwiązaniem są ekologiczne torby reklamowe

Papierowa torba reklamowa to nie tylko gadżet reklamowy. W papierowej torbie reklamowej możemy bezpiecznie przynieść do domu nasze zakupy. Dla marki jest to okazja, aby się zaprezentować szerszej publiczności, zaś dla klienta danej sieci handlowej, to nierzadko oznaka prestiżu. Wybierając daną markę, a przez to i torbę, możemy pokazać naszym znajomym swój styl życia. Jednak papierowa torba reklamowa z nadrukiem logotypu marki to więcej niż możliwość wykreowania własnego wizerunku. Torba reklamowa to także element wizerunku firmy czy marki, która je oferuje swoim klientom. Wykorzystanie ekologicznych papierowych toreb reklamowych w komunikacji marketingowej pozwala pokazać się firmie, jako organizacja, która z szacunkiem odnosi się do naszego wspólnego środowiska naturalnego. Torby papierowe wpisują się w bardzo modny obecnie trend ekologiczny.

Obecnie firmy mogą wybierać pośród szerokiej palety różnego rodzaju reklamowych toreb papierowych. Producenci w swym asortymencie mają ekologiczne torby papierowe wykonane z papieru białego, brązowego i kolorowego. Torby we wszystkich barwach można zamówić z uchwytem skręcanym, płaskim czy sznurkowym. Oczywiście torby mogą być także dostarczone bez uchwytów. Tak szeroki wybór papierowych toreb reklamowych pozwala firmom dostosować model toreb do swoich potrzeb. Kolor i kształt toreb może przecież odzwierciedlać filozofię marki. Marki, które są znane z minimalistycznego designu zapewne wybiorą torby proste i skromne z szarego papieru.

Torby papierowe reklamowe mogą mieć różnego rodzaju nadruk. Najczęściej firmy decydują się na nadruk swoich logotypów. Nierzadko także firmy czy marki wybierają zamówienie partii toreb, na których będzie nadrukowane hasło reklamowe, będące głównym elementem realizowanej właśnie kampanii reklamowej. W tym względzie przedsiębiorstwa mają szerokie możliwości. Producenci reklamowych toreb papierowych oferują firmom nadruki wykonane w różnych technikach. Najprostsza technika to sitodruk. Wydruk jest realizowany poprzez przytłaczanie farby na torebce. Nadruk wykonywany jest na gotowych torbach. Przy pomocy sitodruku można perfekcyjnie nałożyć kilka kolorów na torebkę. Z kolei flexodruk to technika druku wypukłego wykonywana za pomocą elastycznych form drukowanych i ciekłych szybkoschnących farb. Dzięki wykorzystaniu tej techniki, możliwe jest całkowite zadrukowanie powierzchni toreb. Offset to przemysłowa odmiana druku płaskiego, w której obraz jest przenoszony z płaskiej formy na papier za pomocą specjalnego cylindra. Najbardziej zaawansowaną metoda jest technika druku cyfrowego.

Obecnie coraz więcej marek w duchu ekologii rezygnuje z mało estetycznych foliowych toreb, zwanych powszechnie reklamówkami. Współcześnie to nie tylko wymóg mody, to także krok, który wymuszają sami klienci. Oczekują oni od firm, że swoimi działaniami będą się przyczyniać do ratowania środowiska naturalnego, a nie do jego rujnowania.