









Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Allbag Tomasz Woźniak Sp. K.
Świnna Poręba 127a
34-106 Mucharz
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Allbag Tomasz Woźniak Sp. K.
Świnna Poręba 127a
34-106 Mucharz
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
-
Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Kupującemu Produktów bez wad.
-
Sprzedający odpowiada wobec Konsumentów na zasadach dotyczących rękojmi za wady uregulowanej w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
-
W przypadku umów sprzedaży, w których Kupującym nie jest Konsument, w maksymalnym zakresie dopuszczalnym przez prawo, wyłącza się zastosowanie przepisów art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
-
Reklamacje (w tym również reklamacje dotyczące działania Sklepu Internetowego) mogą być zgłaszane:
-
pisemnie, na adres wskazany w pkt. 1.4.1;
-
e-mailem, na adres wskazany w pkt. 1.4.3.
-
-
W terminie 14 dni od złożenia reklamacji, Sprzedający ustosunkuje się do niej i powiadomi Konsumenta o sposobie dalszego postępowania.
-
Sprzedający dołoży starań, by reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki.
-
Po wyczerpaniu procedury uregulowanej w niniejszym punkcie, Kupujący nie ma możliwości skorzystania z żadnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji (dostępna jest droga sądowa).Nie jest możliwe dochodzenie roszczeń na drodze pozasądowej.
-
Sprzedający nie udziela gwarancji na Produkty ani nie oferuje żadnych usług posprzedażnych