Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Allbag Tomasz Woźniak Sp. K.
Świnna Poręba 127a

34-106 Mucharz

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Allbag Tomasz Woźniak Sp. K.
Świnna Poręba 127a

34-106 Mucharz

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

  1. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Kupującemu Produktów bez wad.

  2. Sprzedający odpowiada wobec Konsumentów na zasadach dotyczących rękojmi za wady uregulowanej w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późn. zm.).

  3. W przypadku umów sprzedaży, w których Kupującym nie jest Konsument, w maksymalnym zakresie dopuszczalnym przez prawo, wyłącza się zastosowanie przepisów art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późn. zm.).

  4. Reklamacje (w tym również reklamacje dotyczące działania Sklepu Internetowego) mogą być zgłaszane:

    1. pisemnie, na adres wskazany w pkt. 1.4.1;

    2. e-mailem, na adres wskazany w pkt. 1.4.3.

  5. W terminie 14 dni od złożenia reklamacji, Sprzedający ustosunkuje się do niej i powiadomi Konsumenta o sposobie dalszego postępowania.

  6. Sprzedający dołoży starań, by reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki.

  7. Po wyczerpaniu procedury uregulowanej w niniejszym punkcie, Kupujący nie ma możliwości skorzystania z żadnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji (dostępna jest droga sądowa).Nie jest możliwe dochodzenie roszczeń na drodze pozasądowej.

  8. Sprzedający nie udziela gwarancji na Produkty ani nie oferuje żadnych usług posprzedażnych

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl